Известие

Collapse
No announcement yet.

малко помощ за монтаж на термостат от рено 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • малко помощ за монтаж на термостат от рено 5

    здравейте, въпроса ми е как точно се монтира тоя термстат штото от линковете не ми става ясно,ако някой го е правил да сподели

  • #2
    Първо взимаш стария термостат и му изкорубваш всичко отвътре.След като направиш тази процедура си го монтираш обратно на местото където си стои.Взимаш термостата от реното и го намушваш във широкия мъркуч които отива към водния радиатор.Само че предварително си намираш някаква тръбичка или там каквото ти попадне под ръка което да е със със вътрешния диаметър на дебелия мъркуч един вид да го ползваш като дорник за да намушкаш термостата на реното навътре във мъркуча колкото трябва.Преди да започне вкарването на термостата във мъркуча намазваш лекичко със масълце отвътре.След като вкараш термостата от реното отпред във предния краи го стягаш лекичко със една скоба.Ако си малко по сръчен цялата процедура може да ти отнеме максимум 30мин.Наливаш си антифриза след като си стегнал всички скобички,палиш,обезвъдушаваш и караш,аз съм така вече две години почти.Късмет и търпение.
    АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

    Comment


    • #3
      на алфите термостатите блокират в отворено положение и мисля че може и без да се избушва стария термостат
      алфа ромео 156 1.8 тс -на части
      алфа ромео 164 2.0тс -на части
      нисан примера п10 1,6 16в хечбек
      sigpic

      Comment


      • #4
        абе по-добре е да се изкорми. иначе тоя от рено се набива от тая страна на маркуча която е до оригиналния термостат.
        точка

        Comment


        • #5
          И посоката е много важно да се спази, ако не си сигурен обърни внимание преди да изтърбушиш твоя на коя страна му е пружината - по същия начин трябва да е и на новия
          AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

          Comment


          • #6
            само не разбрах на долния или на горния маркуч на радиатора и за термоста от коя година да е реното че маи са различни

            Comment


            • #7
              от твоя термостат излиза маркуч към радиатора. на него набиваш. каква ти е колата. термостата го избираш на градуси.
              точка

              Comment


              • #8
                1.6 боксер е колата, не сам обърнал внимание ама не излизат ли 2 маркуча от термостата или се бъркам

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от venko8585 Покажи съобщение
                  1.6 боксер е колата, не сам обърнал внимание ама не излизат ли 2 маркуча от термостата или се бъркам
                  Даже са и повече. На теб ти трябва дебелия който отива към горната част на радиатора.
                  166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                  ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                  Comment


                  • #10
                    Колега с тези неоргиналски части мога да препоръчам да не се занимаваш вярно че на италианските коли са им малко по скъпо термостатчето но за да ти е мирна главата 60-70 кинта и всичко спи.
                    П.С. аз винаги предпочитам така
                    Alfa Romeo 145 1,4 T.S. 103HP

                    Comment


                    • #11
                      мислех че се слага на долния

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от venko8585 Покажи съобщение
                        мислех че се слага на долния
                        в голяма грешка си - винаги е на топлата вода, а тя е винаги горе
                        AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                        Comment


                        • #13
                          мислех че топлото отива от доло на горе

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от venko8585 Покажи съобщение
                            мислех че топлото отива от доло на горе
                            влиза отгоре топла, минава през радиатора, охлажда се, постъпва охладена в ДВГ, загрява се отнемайки температура от ДВГ, издигайки се нагоре, влиза отгоре в радиатора......
                            AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

                            Comment


                            • #15
                              а някакав термостат да ми препоръчате

                              Comment

                              Working...
                              X